ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اصرار نکن

سلام

ارادتمندم...

 

اصرار نکن

 

اصرار نکن نمیمونم نیست دیگه اینجا جای من

اینجا داره تلف میشه تموم خوبیای من

 

اصرار نکن نمیتونم باشم و بشکنه دلم

از تو و دوست داشتن تو هیچی نمیشه حاصلم

 

اصرار نکن نمیمونم میخوام برم یه جای دور

خسته شدم ازت دیگه از تو این همه غرور

 

اصرار نکن نمیمونم جونی نمونده تو تنم

بسه از این که هر دفعه میای میری و میشکنم

 

اصرار نکن هیچی نگو بسه دیگه در به دری

میرم تا پیدا بکنم از تو یه یار بهتری

 

اصرار نکن فقط بذار برم سراغ زندگیم

واست عجب یاری بودم از روی عشق و سادگیم

 

اصرار نکن نمیمونم منو میخوای واسه هوس

میرم تا پشت من نگن آواره ام و بی همه کس

 

اصرار نکن نمیذارم منو دیگه بازی بدی

جامو سریع پر میکنی تو که به کارت واردی

 

اصرار نکن هرچی بگی عوض نمیشه تصمیمم

محاله یک لحظه دیگه باشیم دوباره پیش هم

 

اصرار نکن حرفی نزن از عشق و خاطراتمون

لیاقتم رو نداری برو جونم تنها بمون

 

اصرار نکن وقت منو نگیر با این چرندیات

مگه میشه یادم بره دونه به دونه بدیات

 

اصرار نکن نمیتونم عشق تو مثل قفسه

هرکاری کردی نوش جون اما حالا میگم بسه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 16:23 | |